Sabalan Group

 

در سال 1387 گروهی پنج نفره از صاحبان کسب و کار لوازم یدکی خودرو ایران با داشتن ده ها سال سابقه فعالیت در این صنف، فعالیت جدیدی را رقم زدند که با برند الدورا (ELDORA) شروع شد.

 

برند الدورا (ELDORA) در سال 1384 در ایران ثبت شده بود که در سال 1391 علامت (الدورا ندای اطمینان) نیز به عنوان شعار و نحوه عملکرد این گروه ثبت گردید. و در سال 2010 میلادی برند (ELDORA) در سازمان جهانی مالکیت معنوی

 

WIPO = WORLD INTELECTUAL PROPERTY ORGANIZATION

 

تحت سیستم موافقت نامه و پروتکل مادرید ثبت گردیده است.

 

الدورا (ELDORA) ابتکاری است که پیشنهاد دهنده اولیه این نام را از کلمه الدورادو (ELDORADO) اخذ کرده است و الدورادو (ELDORADO) در زبان اسپانیایی به معنی "شخص طلایی" است که بعدها در زبان انگلیسی به "سرزمین افسانه ای طلایی" اطلاق می شده است. در ضمن الدورا نام یک منطقه کوهستانی در قاره اروپا است.

 

الدورا (ELDORA) فعالیت را از تهران شروع و به تدریج حوزه ی جفرافیایی فعالیت خود را گسترش داد و اکنون در سال 1395 یکی از برندهای پایدار و پیشتاز در حوزه لوازم یدکی خودرو است.

 

 

  چشم انداز الدورا :

 تبديل شدن به یکی از بازیگران اصلی بازار قطعات یدکی خودرو در کشور با کسب حدود 3% سهم بازار قطعات و 7% قوای محرکه تا سال 1400.

ماموریت الدورا :

ایفای نقش کلیدی در تامین قطعات یدکی مورد نیاز انواع خودروهای تولید داخل کشور با محوریت قوای محرکه با همکاری تامین کنندگان معتبر داخلی و بین المللی .

ارزشهای الدورا :

ـ موفقيت ما بر مبناي رضايت مستمر زنجيره ارزش آفريني (مصرف كنندگان نهايي، مشتريان، كاركنان، تامين كنندگان و سهامداران) در راستاي چشم انداز الدورا  براي تبديل شدن به شرکتی با برندهای برتر در بازارهاي هدف مي باشد.

ـ ما به تغيير و نوآوري با ايجاد سازمان ياد گيرنده و سازمان تند آموز اهميت ويژه مي دهيم.

ـ ما به وجوه تمايزمان وفادار خواهيم ماند.

ـ ما اعتقاد داريم كيفيت مستمر در محصولات و خدمات جزء نيازهاي پايه مشتريانمان مي باشد.

ـ ما اهميت مشتريان برون و درون سازماني را درك كرده و در تمام برنامه ها و اقداماتمان رعايت خواهيم كرد.

 

 

 

 

 اهداف استرا تژیک الدورا :

- ارتقای سبد کسب و کار متنوع.

- لزوم توسعه همکاری ها با تامین کنندگان اروپایی و داخلی معتبر .

- دستیابی به شبکه توزیع گسترده جهت نفوذ در بازار .

- وسیع کردن سبد قطعات .

- رقابت پذیری بالا از طریق اتحاد با رقبا ، برند سازی و ...

- ارتقای سطح تعالی با توسعه زیرساختهای مدیریتی  و ساختاری .